Saturday, December 12, 2015

Maryam dah kahwinnnn ^^

Hiiii . Lamanyaa tak hapdate blog. Hehe

So this post is aboutttt ... 


Selamat pengantin baruuu buat maryam jameelah ! Hehe . 
Pada 12.12.15 . Tepat hari lahirnya yg ke 21 juga merupakan hari pertama beliau menjadi seorg isteri kpd muhd faizal . Alhmdulilah :)


*Throwback 2009

Hari ni merupakan hari pertama persekolahan di sekolah menengah convent father barre . Tempat yg asing dgn suasana yg sgt asing bagi diri ini . Loghat kedah yg pekat suasana semua perempuan membuat diri berasa janggal pada mulanya. Ku gigihkan juga krn mngikut kluarga berpindah ke utara tanah air . Ditempatkan di kelas paling belakang krn itu saja kekosongan yg ada. Perkenalanku bersama maryam bermula disitu . Menyapa dan mulai mendekatiku lalu makin rapat.Teramat bersyukur krn mengenali dirinya yg membuat hari2 persekolahan ku bertmbah seronok dan aku ke'pishang'an bila maryam tak dtg sekolah . Itu yg selalu dibahan kawan2 . "ili mula dok sengap bila maryam tak mai" hahahahaha . Then dipendekkan cerita smpai form 4 kami berdua pindah sekolahh dan sgt sebak ketika itu utk berpisah T.T namun persahabatan yg terbina harap terus utk selamanya . Aminnn . 

*tak sgka maryam kawen duluuu . Hahahahahahahha 
#NakKawenJugak :p

gambar bawah ni masa 2009 masa dua2 still zaman hingusan . hahaha . look am i still look the same? yes i am ^^ hehe . zaman nak up sungguh beria edit senyum kepada ' tenyum' -.- maafkan saya . hehe .





Beautiful bride on the earth :)




No comments:

Post a Comment

hey ! would you like to share something ? ^^