yeay ! alhamdulilah perjuangan semestar 4 dah tamat . hm tggu result je ni .
ya Allah , lembutkan hati lecturers tanda kertas ili tu . aamiin .
usaha dah , doa dah tawakal je lah :)
masa study hari tu mmg serius lah cerita dia .
handphone humban jauh2 dah agak2 keras piinggang duduk berjam2 kat kerusi baru reti nak bgn,
tengok phong ada la kejap2 . usha apa yg patut ! eh ! hahahaaha .
tu lah suka sgt dduk library bkan apa fokus + sejuk + senyap + no comfy bed !
when i said im study . im really mean it .
usaha kan penting . itu je sebenarnya .
yg penting puass . study pun ada puas eh ili ? -,-
handphone humban jauh2 dah agak2 keras piinggang duduk berjam2 kat kerusi baru reti nak bgn,
tengok phong ada la kejap2 . usha apa yg patut ! eh ! hahahaaha .
tu lah suka sgt dduk library bkan apa fokus + sejuk + senyap + no comfy bed !
when i said im study . im really mean it .
usaha kan penting . itu je sebenarnya .
yg penting puass . study pun ada puas eh ili ? -,-
my goddd ! time flies so fast !
bakpe tah sem 4 rasa cepat benor masa berlalu -,-
haih bahagia kot . hahahahhaahah *blushinggg*
tetiba je dah cuti sem . nak praktikal pulak tu sem 5 ni . insyaAllah.
i will face the industrial training on 9 june 2014 kat sungai petani.
alhamdulilah dekat je dgn rumah + company kawan ayah . ehemmm . hehew.
may Allah ease everything during my practical soon .
hope we can go through thick and thin even so far away .
if u know what i mean :(
subhanaAllah :,) u still rmbr the day when it is dusk . we walk together with ths beautiful panorama :)
najwa and bella ! thankyou for being a great roomates . love much :*
le classmates AP114 4E awesome class ever . till we meet again part 6 :)
beautiful girlfriendssss . gonna miss u guysss :D
ehem . this is out of mind . we nvr walk this far . we go out through back gate and go in through front gate . berhour hour tidur balik tu . hahahahahaha .
ahah ! both help me a lot in study . aizat and kak wanie . thankyou a lot :)
oke malas rotate ! :p






No comments:
Post a Comment
hey ! would you like to share something ? ^^