Monday, October 21, 2013

sayabosansayarajinsayamalassayailimarshitah


termood nak berblog pulak sejak lima enam menjak nii
hari ni bosan . bosan dan teringinnn ..
nak berpai strawberry :)
dah nak kena la buat sendiri xkan pai jd sndiri pulak kann ,. hehe,.

lets start my mission ..yeay !
langkah satu ! amik bekas pink nih ! *nk pink jgk -,-
-satu-
look nice . yum3 ..

-dua-
TADAA !! jadi serbuk rotiii .. 
alrite ! sikit lagi iliii ~~

-tiga-
                                               
                                                        eh ! dah jadi dohh ! pandai ittew uli tepung *clapclap


-empat- 
tepekkan doh kat bekas ni cecantik *cntiklersgt (tgndibahumatakeatas)
hahaha . patu buh jem stawberri and buah strawberri :)

-lima-

 ABRAKADBRAAAAAA !!!
siap !! masuk dlm ketuharr dan siap ..
how simple sayanggg :)

rajin kena ada .. semua benda mesti jadi ! yeay !
makan time with your love one . cewahh ! hahaha .







No comments:

Post a Comment

hey ! would you like to share something ? ^^