termood nak berblog pulak sejak lima enam menjak nii
hari ni bosan . bosan dan teringinnn ..
nak berpai strawberry :)
dah nak kena la buat sendiri xkan pai jd sndiri pulak kann ,. hehe,.
lets start my mission ..yeay !
langkah satu ! amik bekas pink nih ! *nk pink jgk -,-
-satu-
look nice . yum3 ..
-dua-
TADAA !! jadi serbuk rotiii ..
alrite ! sikit lagi iliii ~~
-tiga-
eh ! dah jadi dohh ! pandai ittew uli tepung *clapclap
-empat-
tepekkan doh kat bekas ni cecantik *cntiklersgt (tgndibahumatakeatas)
hahaha . patu buh jem stawberri and buah strawberri :)
-lima-
ABRAKADBRAAAAAA !!!
siap !! masuk dlm ketuharr dan siap ..
how simple sayanggg :)
rajin kena ada .. semua benda mesti jadi ! yeay !
makan time with your love one . cewahh ! hahaha .





No comments:
Post a Comment
hey ! would you like to share something ? ^^