result spm dah diumumkan ,.
syukur ke hadratNYA dengan keputusan yg dianugerahkan .
walaupun tak segah mana tapi puas hati sebab dah study sehabis baik :)
berdebar-debar jantung masa berbaris sampai kat cikgu tergetar tangan terima result ,.
alhamdulilah 5A 5B
subjek killer pn alhamdulilah lebih baik dari sblum2 ni .,
ha ., ada kisah menarik utk dikongsi :
ingat lagi seorang budak perempuan yg baru berpindah sekolah tidak tahu apa2 mengenai
lukisan kejuruteraan ,.
tension , geram , hmpir putus asa ,.,
nak pgang sgala pembaris ,alat2 melukis pn kekok..
boleh dikatakan dlm setahun ada beberapa kali menangis dalam kelas
disebabkan LK =='
sampai cikgu pn da faham sgt ngan sy ,.
agak memalukan sbb termenitik air mata ,. hee .,
dengan bantuan cikgu dan rakan2 serta
usaha yang berterusan tanpa jemu
usaha yang berterusan tanpa jemu
kputusan memberangsangkan .
dpt juga A-
alhamdulilah :)
p/s ; teringat sblum msk dewan cg bagi tiap org sehelai tisu utk kesat kertas kot2 comot . tp sy dpt 2 helai sbb ckgu kte satu utk lap air mata ,. takot teriiakk ktenye ., hahaha ,. so sweet ,.
apa-apa pun bersyukur atas segalanya :)
congrat's kepada kawan2 yang berjaya !!

.jpg)

No comments:
Post a Comment
hey ! would you like to share something ? ^^