Wednesday, March 21, 2012

bersyukur atas kurniaNYA



 result spm dah diumumkan ,.
syukur ke hadratNYA dengan keputusan yg dianugerahkan .
walaupun tak segah mana tapi puas hati sebab dah study sehabis baik :)

berdebar-debar jantung masa berbaris sampai kat cikgu tergetar tangan terima result ,.
alhamdulilah 5A 5B
subjek killer pn alhamdulilah lebih baik dari sblum2 ni ., 
ha ., ada kisah menarik utk dikongsi :

ingat lagi seorang budak perempuan yg baru berpindah sekolah tidak tahu apa2 mengenai 
lukisan kejuruteraan ,.
tension , geram , hmpir putus asa ,.,
nak pgang sgala pembaris ,alat2 melukis pn kekok..
boleh dikatakan dlm setahun ada beberapa kali  menangis dalam kelas 
disebabkan LK =='
sampai cikgu pn da faham sgt  ngan sy ,. 


agak memalukan sbb termenitik air mata ,. hee .,
dengan bantuan cikgu dan rakan2 serta
usaha yang berterusan tanpa jemu
kputusan memberangsangkan .
dpt juga A- 
alhamdulilah :)

p/s ; teringat sblum msk dewan cg bagi tiap org sehelai tisu utk kesat kertas kot2 comot . tp sy dpt 2 helai sbb ckgu kte  satu utk lap air mata    ,. takot teriiakk ktenye ., hahaha ,. so sweet ,.

apa-apa pun bersyukur atas segalanya :)
congrat's kepada kawan2 yang berjaya !!


No comments:

Post a Comment

hey ! would you like to share something ? ^^