Tuesday, December 27, 2011

Tentang iLi !




haluu ,. haluu ,. pemilik nama ili marshitah binti faharul azman yang dilahirkan pada 18 april 1994 tepat 1.17 tengahari di hospital pakar ipoh oleh seorang ibu yang cantik yang dipanggil mama , Pn.Faridah binti Md Saad ,. seventeen goin eighteen ., dah besar rupanya anak perempuan tunggal mama ayah ni ,. rasa mcm kecil je lagi ,. haha ,. ada seorang abang y boleh dibuli ,. haha ,. dan 4 orang adik lelaki yang suka membuli ,. pity me :(  sy syg keluarga saya ,. they are my everything . thanks 4 everything to all my lovely friends .Last but not least there are someone special who always make my live like a sunshine,. i do love you :)


sekolah-sekolah yang pernah didaftarkan :

  • St.JOHN
  • TADIKA KEMAS
  • S.K KEPAYANG,IPOH
  • S.K ONG SENG HO,IPOH
  • S.K TASEK DERMAWAN,IPOH
  • S.M.K JALAN TASEK ,IPOH
  • S.M.K PENGKALAN LEBAI MAN,SG.PETANI
  • S.M.K CONVENT FATHER BARRE,SG.PETANI
  • S.M SULTAN ABDUL HALIM,JITRA
Hmmm .. tengok nama sekolah banyak2 ni mcm sy bdk jahat je asyik pindah2 kan ,. tapi sy baik taw ,.haha(perasan) masa yg memaksa sy berbuat demikian ,. btw ,. best jgk pindah2 ni ,. dpt tgk tmpat org ,. dan jumpa pelbagai jenis ragam manusia ,. 


ni kwn2 kelas sy .,. 5 teknikal 1 ,. dorg semua baik2 taw ,.

ni kami ambil gambar masa graduation night form 5 kt hotel ap tah nama dy ,. lupe da ,. hee ,. 



ni lah loker kesayangan tempat myimpan segala harta karun ,. hehe ,. cantik kn loker ni ,. tgk la sape yg jd mummy kecerian ,. haha ,.

meja tempat sy menuntut ilmu ,. tgk . sy dduk kt dpan skali(ceh ,. knon tumpu perhatian)haha ,.

i'm glad to be a student !


nsem boy kn bb ni ., saje b'gmb nan bdk nsem ., haha .,




2 comments:

hey ! would you like to share something ? ^^